tisdag 16 juni 2009

Present till min vän.

Till hennes sons dop önskade hon sig en väska. Hon beskrev hur hon ville ha den, jag gjorde en prototyp och sen blev det lite ändringar. Och såhär blev den.

Hon ville ha en avskiljare i mitten av väskan så väskan blev delad i två, det var lite knepigt att få till när jag sen skulle sätta dit botten. Men jag är väldigt nöjd med resultatet.


Jag gjorde även ett blöjfodral och la i. Också den benvit lakansväv med en blå och en röd blomma på. Glömde att ta bild, men om jag gör det senare så uppdaterar jag inlägget.












Ena fickan blev med hjärtan på och den andra med en blomma på.
Tyget kommer från jofotex, fodret är benvit lakansväv. Mönstret är eget.

2 kommentarer:

Anna sa...

MIN väska...sååå snygg. Sara är en riktig klippa på det där med väskor..=)

Stellen sa...

Tack!! Kul att du gillar den!